تکنولوژی

اثر انگشت گلکسی اس 8 در پشت دستگاه

بعد از انتشار خبر تعبیه اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 8 در پشت دستگاه توسط Korea’s The Investor  ، بلاگرهای حوزه تکنولوژی و طرفداران این برند شکایت‌ خود را در مورد این تصمیم شرکت سامسونگ عنوان کردند. طبق شایعات، اسکنر اثر انگشت این محصول قرار است کنار دوربین و پشت گوشی قرار گیرد و شکایت طرفداران این برند از این حرکت مسئولان، ظاهرا قرار نیست تغییری در تصمیم آنها ایجاد کند.

طبق گزارش Korea’s The Investor، شرکت سامسونگ به دلیل کمبود وقت مجبور شده است که اسکنر اثر انگشت دستگاه را در پشت آن تعبیه کند. سامسونگ سال گذشته سرمایه زیادی به روی تکنولوژی نوپای شرکت Synaptics اختصاص داد و نتیجه آن کاملا نا امید کننده بود و حالا با نزدیک شدن به تاریخ عرضه این محصول، شرکت سامسونگ در آخرین لحظات تصمیم گرفت که جای دکمه خانه را به پشت دستگاه تغییر دهد.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 به احتمال خیلی زیاد با قابلیت صفحه نمایش بدون حاشیه یا Bezel-less و همراه با تعبیه اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش به بازار عرضه نخواهد شد. درحالیکه رقیب اصلی وی، شرکت اپل، از تمام قابلیت‌های بالا در آیفون جدیدش بهره برده است. بعد از خرید گلکسی اس 8، مراقب لنز دوربین دستگاه باشید زیرا به احتمالا زیاد کثیف خواهد شد!

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا