تکنولوژی

خدمات ابری آمازون ساعتی هم واگذار می‌شود

مرکز ارایه خدمات پردازش ابری آمازون (AWS) تصمیم دارد سرویس ابری WorkSpaces را به صورت ساعتی هم واگذار کند تا سازمان‌هایی که مشاغل پاره‌وقت، فرصت‌های شغلی مشترک و کارمندان موقت در اختیار دارند هم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

به گزارش همکاران‌سیستم، بر اساس تغییرات جدید اعمال شده، مشتریان مرکز AWS از این پس می‌توانند مجوز یک ساعت استفاده از سرویس WorkSpaces را خریداری کنند و ۸۰ گیگابایت فضا در اختیار بگیرند.

سیستم WorkSpaces در اصل دستکاپ مجازی AWS محسوب می‌شود که برای پشتیبانی همزمان از چند دستگاه مختلف طراحی شده است. این فضا برای آن دسته از سازمان‌هایی که به دنبال خدمات دستکاپ مجازی هستند کاربرد فراوان دارد. سیستم WorkSpaces ابزارهای کاربردی از جمله Office مایکروسافت، Trend Micro، و دیگر قابلیت های کاربردی را مبتنی بر مرورگرهای اینترنتی شامل می‌شود.

سازمان‌ها با خرید ساعتی فضای این سرویس پردازش ابری می‌توانند این قابلیت را هم در اختیار داشته باشند تا به صورت ماهانه آن را در اختیار بگیرند و هزینه کمتری بپردازند. قابلیت متوقف‌سازی خودکار فعالیت‌های این سرویس هم به تازگی به آن اضافه شده است. از زمانی که کاربر سازمانی وارد حساب کاربری خود می‌شود تا وقتی که از آن خارج می‌شود، صورت‌ حساب مربوطه برای او محاسبه خواهد شد.

زمان متوقف سازی فعالیت‌های این سیستم بین یک ساعت تا ۴۸ ساعت پیش‌بینی شده است. مدیر سیستم WorkSpaces در سازمان‌ها می‌توانند از راه دور دسترسی کارمندان به آن را متوقف کند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا