تکنولوژیرویدادهای خارجیلپ‌تاپمایکروسافت

مایکروسافت سرفیس لپتاپ 3 نسخه 15 اینچی معرفی می‌کند؟

مایکروسافت قصد دارد در رخداد اکتبر که تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود نسل جدید و رفرش شده سرفیس‌ های خود را معرفی کند و احتمال اینکه شاهد نسخه بزرگتری از سرفیس لپتاپ 3 باشیم بسیار زیاد است. طبق گزارش‌ها مایکروسافت قصد دارد از نسخه 15 اینچی سرفیس لپتاپ 3 پرده‌برداری کند. انتظار می‌رود سرفیس لپتاپ 3 با چیپ AMD در این مراسم برای اولین بار دیده شود و از این چیپ در نسخه 15 اینچی سرفیس لپتاپ 3 استفاده خواهد شد.

اگر گزارش‌ها دقیق و واقعی باشند، بنابراین رقابت بین لپتاپ‌های سرفیس مایکروسافت و سرفیس بوک‌های این شرکت جدی‌تر خواهد شد. مابکروسافت در حال حاضر سرفیس بوک 2 را در دو نسخه 13.5 و 15 اینچی عرضه می‌کند. البته همه می‌دانند که مایکروسافت در مراسم پیش رو از سرفیس بوک 3 رونمایی نخواهد کرد.

مقایسه سرویس اپل تی وی پلاس با دیگر سرویسهای ویدیویی

همچنین انتظار می‌رود در این مراسم که در نیویورک برگزار خواهد شد، مایکروسافت سرفیس پرو 7 با یواس‌بی C، یک دیوایس سرفیس مجهز به پردازنده کوالکام و بالاخره سرفیس تاشو را با دو نمایشگر مجزا معرفی کند. از مدت‌ها پیش شایعات و تصاویر احتمالی متعددی راجع به این سرفیس جدید مایکروسافت در فضای اینترنت منتشر شده بود و حالا بسیاری از کارشناسان معتقدند در رخداد اکتبر مایکروسافت شاهد سرفیس تاشو خواهیم بود یا حداقل شرکت تیزر کوتاه و مختصری از آن را در این مراسم منتشر خواهد کرد.

آیا تبلت‌های هیبریدی اپل و مایکروسافت جایگزین کامپیوترهای رومیزی می‌شوند؟

رخداد اکتبر مایکروسافت کمتر از سه هفته دیگر در شهر نیویورک برگزار خواهد شد و اخبار و جزئیات این مراسم به طور کامل توسط آی‌تی‌ایران پوشش داده خواهد شد.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا